איך להכין תמונות בד בפוטו טרנספר

איך להכין תמונות בד בפוטו טרנספר

זוכרים שכשהיינו ילדים, בכל כיתה היו תלויים פוסטרים לימודיים ומפות? כולם היו תלויים על מוטות עץ, וכך גם חלק גדול מהתמונות בבית. סגנון התלייה הזה חזר להיות טרנדי היום. אז אני כותבת כאן הדרכה, איך להכין תמונות כאלה, בסגנון של פעם, מחומרים ממוחזרים. והפעם נלך על שאריות בדים, מצעים ומפות שולחן ישנות. 

מה נצטרך?

- בדים שונים לפי בחירה

- ג'ל מדיום (ניתן לרכוש בחנויות יצירה)

-מקלות עץ דקים ועגולים לתלייה (ניתן לרכוש בחנויות חומרי בניין) 

- צבעים וקישוטים לפי בחירה

- חוט לתלייה לפי בחירה

- מספריים, דבק בדים

קודם כל, נבחר את הבד שנרצה להדפיס עליו. נגזור את הבד גדול מעט יותר מהגודל הרצוי.

לגזור את הבד 

אם בחרנו בד לבן לגמרי, אפשר לצבוע אותו כך שייראה ישן. נכווץ את הבד לכדור קטן, נניח בכוס, ונכין בתוך הכוס תה בעזרת תיון. נשאיר את הבד בתוך הכוס, לפחות עד שהמים יתקררו. נוציא את הבד ונשטוף את שאריות התה. אפשר בשלב זה לגהץ אותו, אם רוצים. אני בחרתי להשאיר אותו מקומט.

צביעת בד בעזרת תה

עכשיו זה הזמן לבחור את התמונה, שנדפיס על הבד. זו יכולה להיות כל תמונה, צבעונית או בשחור לבן. אפשר להעזר במגוון האיורים להורדה והדפסה שלי, מכאן איורים להדפסה.

האיורים שלי נשלחים כקובץ דיגיטלי, וניתן לשמור במחשב או בטלפון ולהדפיס שוב ושוב.

אחרי שבחרנו את התמונה, יש להדפיס אותה במדפסת לייזר. זה מאד חשוב. אם אין ברשותכם מדפסת לייזר, אפשר להעזר במכונת צילום משרדית או להדפיס בחנות צילום. ניתן גם להזמין ממני, במידה שבחרתם את אחד האיורים שלי, ולקבל אותו מודפס במדפסת לייזר בדואר, בגודל שתרצו. להזמין אפשר מכאן איור מודפס במדפסת לייזר.

אחרי שבחרנו תמונה להדפסה, הגיע הזמן ללכלך את הידיים קצת!

נמרח שכבה אחידה של ג'ל מדיום על הבד שלנו, כשהוא יבש. נניח את הבד לייבוש או נייבש בעזרת מייבש שיער.

כשהבד התייבש, נמרח שכבה נוספת של ג'ל מדיום על הבד, ועוד שכבה על הצד המודפס של הנייר. נניח את הנייר על הבד עם הצד המודפס למטה ונהדק בזהירות. יש לבצע שלב זה במהירות כי הג'ל מתייבש מהר, וביסודיות, כי במקום שלא יימרח בו ג'ל, התמונה תתקלף.

נניח את התמונה להתייבש כשעה, או נייבש בעזרת מייבש שיער. כשהנייר יהיה יבש לגמרי, נקלף אותו בעזרת סמרטוט רטוב. יש לקלף היטב, עד שכל הנייר יורד. אם נשארת שכבה אפורה, סימן שיש עוד נייר. עם בד יש להיזהר גם, לא לקלף יותר מדי, כדי שההדפסה לא תתקלף גם.

קילוף הנייר בפוטו טרנספר

אחרי שקילפנו את כל הנייר, אפשר להוסיף צבע לתמונה בעזרת אקריליק, ולתקן מקומות שבהן האיור התקלף בעזרת טוש עמיד דק. לסיום, נמרח שכבה נוספת, דקה ואחידה, של ג'ל מדיום, שיאחד את המשטח.

עכשיו אפשר גם להוסיף סרטים, פייטים, נצנצים וכל מה שבא.

אפשר לתפור את שולי הבד או לקפל אחורה ולהדביק בעזרת דבק גוטרמן, כדי לקבל גימור אחיד ללא פרימת חוטי הבד.

לסיום, מדביקים את המקלות בקצות התמונה בעזרת דבק בד או דבק נגרים. קושרים חוט תלייה, והתמונה מוכנה!

תמונה מבד בפוטו טרנספר

אני גם הוספתי קצת חרוזים, לתוספת קישוט (וגם כי הבד יצא לי קצת עקום, אבל אל תגלו...)

תמונה מבד בפוטו טרנספר

מקווה שנהניתם ולמדתם. אשמח לקבל הערות ותוספות מניסיונכם. גם תמונות של התוצרים המוכנים ישמחו אותי מאד.

חזור לבלוג

4 הערות

http://mewkid.net/when-is-xuxlya/ – Buy Amoxicillin Online Amoxicillin 500mg Capsules deu.opus.rachelsfinelines.com.hrc.sr http://mewkid.net/when-is-xuxlya/

egoluwam

http://mewkid.net/when-is-xuxlya/ – Amoxicillin No Prescription Amoxicillin oyg.cuci.rachelsfinelines.com.xof.ke http://mewkid.net/when-is-xuxlya/

kenamael

http://mewkid.net/when-is-xuxlya/ – Buy Amoxicillin Amoxicillin 500mg Capsules fyo.kybp.rachelsfinelines.com.emc.ca http://mewkid.net/when-is-xuxlya/

axwuroi

http://mewkid.net/when-is-xuxlya/ – Amoxicillin Amoxicillin Online uge.vjhy.rachelsfinelines.com.wcj.nt http://mewkid.net/when-is-xuxlya/

ejakisdo

השאר תגובה